Looks of the Week / Looks da Semana

12:15 Unknown 0 Comments

Good Morning!

After a few days out of the blog, because teacher of life is not easy, I'll be back with some looks inspired sets that used in those days I was away.
As I am a teacher, my style is more sober, while the practical and the jovial side, (after all I'm 26!).
It has been a warmth that can't handle, with horrible thermal sensations (and more, I'm allergic to mosquito bites and my legs are full of them, it seems that I was stung by bees! :( And so I have used more pants).
I hope you enjoy and be inspired!


-/-

Bom dia!


Após alguns dias fora do blog, porque vida de professor não é fácil, volto com alguns looks inspirados em conjuntos que usei nesses dias que estive ausente.
Como sou professora, meu estilo é mais sóbrio, sem deixar o prático e o jovial de lado, (afinal de contas tenho 26 anos!).
Tem estado um calor que não se consegue aguentar direito, com sensações térmicas horríveis, (e para mais, tenho alergia a picada de mosquitos e as minhas pernas estão cheias delas, parece que fui picada por abelhas! :( E por isso tenho usado mais calças).
Espero que gostem e se inspirem!





 






All images are from polyvore.com site. / Todas as imagens são do site polyvore.com.

0 comentários: